JanoS píše:Z hociakého, tu ide o vlastnosti toho podvozku nie z čoho je postavený. Iné vlastnosti má podvozok Axial a iné CC-01. Keďže CC-01 má vpredu nezávislé zavesenie nebude mať napr. kríženie ako Axial, tým pádom nemôžu byť v jednej kategórii. Potom je už rozdiel v použitých materiáloch z akých je vyrobená kasňa (ABS/HPS vs. lexan). Môžeš postaviť podvozok z U, I, L profilov alebo hocičoho iného.
Peter509 píše:Predok nezávislý, vzadu pevná náprava a oficiálne rozmery auta sú:
Dĺžka: 457.2mm
Šírka: 149.9mm
Výška: 155.6mm
Rázvor: 294.6mm
Ide o to, že koncepciou podvozku je ako CC-čko, aj rozmerovo je tomu príbuzné, ako píše JanoS. Taktiež mu dávam za pravdu, že pokiaľ tam nebudeš mať niečo karosársky "expedičné", tak sa trialu bohužiaľ nemôžeš zúčastniť. Jedine, že by sa ti nerátali body. Z toho plynie, že auto spomaliť, dať tam normálnu karosériu, či už lexan, alebo PSH je na tebe a ja osobne by som ťa potom pustil do kategórie CC-čok.
Toľko môj názor.
Späť na Podvozky, karosérie, nápravy atď..
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia