taktiez by som este aj takto podakoval organizatorom za super straveny vikend, expedicia bola super, pocasie vyslo tiez (lebo tazsie by sa nam islo cely den po dazdi a trial by bol na suchu). Velmi sa mi pacil vecerny pathfinder (skoda ze bol taky kratky
nabuduce by som poposil dlhsi
, vecerne spolocne prejdenie rozbahnenou roklou bolo velkym
+ k programu i ked to bolo nechystane, a nedelne trialy ceresnickou na torte .. ked k tomu priratame ochotu a velkorysu pohostinnost organizatorov, tak jedine smekam klobuk a klanam sa. diky este raz
teraz co som to este chcel napisat,,,
neviem preco ale to vecerne pojazdenie cez kanon, taktiez ako aj pathfinder mali nieco naviac oproti dennej expedicii, a neboli to len rozsvietene svetla. pacilo sa mi tam to ze sa islo v podstate v kolone, isli vsetci jednou cestou, jeden druhemu pomahal (myslim vytahovanie aut atd), bolo to take po kope, bolo to asi take viac expedicneeee. cez den tom u az tak nebolo, sme sa trosku roztrhali, resp ak sa dalo kazdy isiel s malou odchylkou, i ked aj tam boli pekne prejazdy (ponton cez potok). trat bola ale fajn s peknymi pasazami, i ked mozno trosku roztahana (niektore tie prechody/prenosy vozidiel resp prejazd po rovnom)
teraz ma napadlo , nabuduce celu dennu exxpediciu prejst v duchu pathfindera. tj idem cestou tam, pokope, a nevracat sa v bazinach, proste som rad ze som cez to zasrate lepkave blato presiel a nemusim ist spat, ale pomozem tomu za mnou resp predomnou a idem dalej
trialove trate boli pripravene super, nakoniec som zvladol aj to coho som sa bal najviac, zjazdu a vyjzadu pri backtriale. dazd pripravil z normalneho trialu ten s "mud_om" a s extremneho zase vodovy (aspon som si umyl podvozok) do mudu som uz po umyti nesiel
inak k diskusii po vyhlaseni vysledkou ohladom trialu,
mozno ani nie kvoly sutazeniu ako takemu, resp k oceneniu vitazov (nepotrebujem poharik, ale osobne si myslim ze sutazenie "za nieco" by to pritiahlo sutazenia-chtivich, ale pre porovnanie by som osobne rozdelenie kategorii spravil nie len scale - free ako spominal jerry, ale trebars dalej podla podvozkov, cc-01, axial (tu mozno prerozdelenie, na axial s lexankou, a axial so scale nadstavbou), a potom scale (mysllim podvozokom /dkay, mex, atd),
lebo tak ako poznamenal, neda sa zrovnovat scale podvozok s axikom, ale potom taktiez ani cc-10 sa neda porovnavat s axikom, a ani axik-honcho sa neda porovnat s axikom-dingom a axikom defom(ktory ma inu vahu a je este skrateny)
samozrejme to vsetko ma vyznam ocenovat len vtedy ak sa do kazdej kategorie nazbera urcity pocet startujucich. ak nie, kategoria nebude resp dotycny bude startovat v "open kategorii".
a ak by sa chcelo ocenovat, tj pohariky a podobne... tak potom by som navrhoval to ze start trialu bude spoplatneny. (samozejme aby vyslo na ceny, nech to neni na tarchu orga.timu)
no a ked sme pri tych financiach... neviem jak vam to chlapci vychadzalo.. nabuduce si mozte zapytat aj viac za startovne, urcite by ma neodradil aj niekolko nasobok. rad pridem aj nabuduce
Defender d90extreme on axial scx10, 14T,20Tpinion gear, 55z motor, ESC speed2star crawler edt, 2,4Ghz
Skoda 130rs, LanciaDelta, Lancia Delta S4 on tt01e,D, df03ra, Skoda 120 LS (ites) on M chassis