od djmayo » Štv 25. Sep 2014 22:24:25
Nesuhlasim, vyznam to ma. Staviame predsa modely reálnych aut, ci nie ?! Tak ja som zacal riesit to, co mozno este len malo z nas... Mozno to nema vyznam v tazkom terene, ale skusal si pojazdit po asfalte s uzávierkami... Kruti ti gumami a krizi cely podvozok, skusim ti poslat video pri otvorenom zadnom diferaku a odpojenom prednom nahone v jazdeni po trave alebo betone/asfalte, budes prekvapeny ovladatelnostou a lahkostou ovladania. A v terene to nie je vzdy o uzávierkach - ak si s autom na strmom svahu a presmyknes vsetkymi kolesami naraz, auto ti zo stopy vypadne hned, pri otvorených diferakoch vidis, kde su rezervy a ako sa z problemu "vyhrabat". A podalsie - takto je to viac realistickejsie. Nejde len prekazku prekonat na uzávierkach... To dokaze kazdy. Skus to najprv bez nich. Je to vacsia zabava, aspon pre mna. No a ked uz sa snazime z posledných sil vysperkovat nase " kraxne so vsetkymi moznymi skraslovacimi scale prvkami", myslim, ze by sa niekto mohol zaoberat aj myslienkou ovladania nahonu. Tak teda prepac Marcel, ze som s tym takmer rok zabil ... Ak budem pokracovat vo vymakavani krabice na podvozok, tak mam uz otazku riadenia nahonu vyriesenu...
Samozrejme, ak bude niekto zhanat detaily prestavby, rad pomozem.