od pera2008 » Ned 25. Okt 2020 16:46:18
tak v prvom rade ti odpoviem na ten zasadny rozdiel: jednosmerny nema taky siroky rozsah otacok, to znamena, ze ak mas jednosmerak, tak budes mat cca 1000t/min, pricom u striedaku budes mat 4500ot/min. Cize ak pojdes na expedicku a pojdes krokom, tak striedak pojde aj rychlejsie ako krokom. co sa tyka spotreby, tak striedaky su lepsie vo vseobecnosti, ale. jednosmerak pod max zatazou nezozerie tolko ako striedak. Plus striedak je narocnejsi na baterky. Ale ako som pisal, ak mas rovnake sprevodovanie a trafis sa T a KV do toho zlateho stredu tvojej vahy/sprevodovanie, tak striedak vie byt uspornejsi az do 50% (ale zalezi hlavne na tvojom style jazdy ). Co sa tyka baterii, tak ber tak, ze jednosmeraku staci 2S 45C, kde u striedaku ides skor do 2S 50+C. je to kvoli odberu prudu na vrchole, cize ak ides na max zataz alebo rychlost ( jednosmerak ma max 60A ESC, striedak aj 160A ESC ). Urcite ak mas peniaze a malo RC aut, tak striedak si kludne kup . ked si vezmes cenu tak jednosmerak je cca 40e za kombo, striedak si na 200e. Jednosmerak ak prehrejes a budes chodit voda/blato, tak vymenis za 15e motor. u striedaku aj ked je WP, tak nie je 100% vodotesny. Ale urcite je lepsi striedak, dava viac moznosti a ma plynulejsi chod/viac nastaveni.
Mex Hilux Truggy
Toyota Landcruiser FJ45 pick up 1963
Rock crawler
Toyota BJ70 SWB
FJ45 Flatbed
Jeep Grand wagoneer 1980
MEX Hilux DABL canopy
Tamiya 4x4 hilux 1981
Tamiya CC-01 Hilux
Traxxas XO-1
FJ cruiser vaterra
Ford F350 HD