Tiez som v tom Lama, a upravy som si robil sam podla seba, ale podelim sa:
Presne toto som aj ja riesil s cestnym podvozkom Ansmann Racing ARE-1 a nakoniec som z toho spravil az buginu

kolesa kupis hocikde aj v HTcku. Rally auta su az neuveritelne mrstne, co sa tyka zatacania. budes potrebovat rychle servo, silne, a aby tocilo 60 stupnov. najlahsie je zacat so zdvihom, uvolnis ramena od tlmicov a vsetko mozne orezes aby ti ramena volne padli, ale to asi vies. davaj si bacha na tyce riadenia, tie neradi pustaju ramenam spadnut az uplne dole.
tiez je dobre zabranit aby sa ti nahodou nedostali skalky do riadenia.
Na rally je vyhodne mat rychly motor(striedak je idealny), ale co najvacsi pastorok aky sa len vopcha, aby to malo poriadny prvotny zaber a aby sa nic nehrialo, a aby bateraka nemala velke napatove odbery.
Dalsia vec je tzv. bordelkryt, je to priam NUTNOST, robia sa bud origo lexanove ktore sa daju aj kupit, alebo pouzivaju puncochy, ktore dovolia dychat ale vlhku velmi nezabrania, alebo si urobis pevne vlastne. najlepsia je kombinacia pevny kryt a prieduchove okienko. mam tak robene, a s bordelom, vlhkostou v elektrike nebol nikdy ziaden problem.a to je kryt spraveny s bandasi na vodu do ostrekovacou

samozrejme ze to netreba uplne utesnovat ako pri expedicakoch

Od veci nieje ani na spodku hlinikovy plech
To je asi v skratke, pripadne nejasnosti vysvetlim, ukazem, predvediem.
kukni aj tieto mnesie navody:
http://www.rallybrno.cz/clanky.php?secId=2&page=1pneuky trebars:
http://htmodel.sk/produkty/funkcne-mode ... 14735.htmltieto mam tiez a hrabu po vsetkom
http://htmodel.sk/produkty/funkcne-mode ... -2540.htmlRE: jeden chalan odporuca aj: dopredu to chce UNI poloosi a dozadu kosti 42mm a na tlmice das dlhsie oka co su pri stavebnici