Stránka 1 z 2

Závažie

PoslaťNapísal: Pon 11. Apr 2011 14:43:14
od ggeerrii
Chystám sa osadiť dáke závažie do kolies ale neviem kolko :? mám to vymyslené tak že dozadu by som dal 200gramov a dopredu 250 gramov :!:
rád by som sa poradil s Vami , a aj opýtal sa koľko gramov máte v kolesách :?:

Re: Závažie

PoslaťNapísal: Pon 11. Apr 2011 17:19:08
od JRM
Neviem preco stale za kazdou hovadinou zakladas nove vlakna, :?: ked na ceskom fore mas toho haldu popisane! :evil:

Re: Závažie

PoslaťNapísal: Pon 11. Apr 2011 18:17:11
od ggeerrii
OK, prosím delete

Re: Závažie

PoslaťNapísal: Pon 11. Apr 2011 19:02:29
od petos
Ggeerrii-je to pokus-omyl.Treba skusat co je pre auto akurat.
Pridas malo vahy,nic sa nezmeni.
Pridas vela vahy,vzrastie spotreba a namahanie pohonnej sustavy(kardany,prevody,atd)
Tych 200g si podla mna prehnal.
100-150g musi stacit.
okolo 100g na koleso mam ja a spotreba sla nenormalne hore.(3h jazdenia na 5000mAh bateriu,aj koli 45T motoru-dan za jazdne vlasnosti)
takze zvazujem,ze si zmenim miesto ulozenia baterie,aby sa k nej dalo dostat bez toho,ze musim rozmontovat cele auto.
Ak ta trapi priecna stabilita,tak radsej skus dat nizsie tlmice,alebo maksie pruziny.Treba vahu posunut nizsie.
Najskor skus varianty ktore nebudu mat vplyv na spotrebu.
Pricom si zober,ze ked sa ti auto pokazi tak si ho musis niest.
A aj ked sa to nezda,nosit auto o 500g tazsie cely den,da zabrat.

Re: Závažie

PoslaťNapísal: Pon 11. Apr 2011 19:15:48
od ggeerrii
Aha , dík za radu , ja to mám ako tak nastavené na tlmičoch aby to nesedelo dole a zas naopak aby moc neprečnievalo , a aby tlmiče efektívne pracovali..., ale na českom fore som sa dočítal že keď je závažie vpredu tak to zvýši priechodnosť auta, sám som videl , koľko vyšlo tvoje auto ( napríklad ten kopec kde si ťahal kamaz hore ) nikto to nevišiel len ty a to aj s kamazom ....
Preto ma dať zaujíma tvoje závažie a rozpoloženie závažia ;) a čo je na tom pravdy , že keď je závažie v predu tak auto ma vyššiu priechodnosť do kopca , :?:

Re: Závažie

PoslaťNapísal: Pon 11. Apr 2011 20:34:18
od petos
to je ten pokus-omyl.Skus najskor dat zavazie len dopredu,pojazdi,uvidis a potom treba zvazit ci das aj dozadu,alebo to nechas tak.

Re: Závažie

PoslaťNapísal: Pon 11. Apr 2011 20:57:18
od ggeerrii
Ok chalani , velice dík za rady , skúsim to pozavažovať ... a uvidíme ako to bude fičať 8-) každopádne dík... ozvem sa ešte

Re: Závažie

PoslaťNapísal: Uto 12. Apr 2011 13:15:37
od radiohead
mne sa zda ze mam len 60 a 40 g (predok zadok) v kolese a tak, nezda sa mi vyssia spotreba aj ked priehodnost by sa mozno zvysenim gramaze zvysila, ale komu sa chce stale odsrobovavat tie skrutky a tak ??? :D :D

Re: Závažie

PoslaťNapísal: Uto 12. Apr 2011 19:56:50
od JRM
petos píše:Pridas vela vahy,vzrastie spotreba a namahanie pohonnej sustavy(kardany,prevody,atd)
Tych 200g si podla mna prehnal.
100-150g musi stacit.
okolo 100g na koleso mam ja a spotreba sla nenormalne hore.(3h jazdenia na 5000mAh bateriu,aj koli 45T motoru-dan za jazdne vlasnosti)
Tak to cumim ako puk ohladom vyssej spotreby! :shock: Teraz dodam nieco ja co bude posobit skor rozporuplne, takze pre demonstraciu pouzijem dva referencne modely z mojej produkcie v oboch pripadoch ide o identicku bateriu. Prve Pajo CC-01 motor Integy Atlas V10-80t a regler Rooster os Novaka paradoxne bez ziadneho zavazia v kolesach. Druhym modelom je zasevAxik s 13,5T senzor s priemernou hmotnostou kolesa 300gramov ktory ako ste niektory videli, ze ma fakt dobry smrnc-odpich a prave tento axik ma priemerne o 10 percent mensiu spotrebu ako spominany Pajik! Tak teraz nech mi to niekto normalne vysvetli preco je to uplne naruby podla toho co tvrdi Petos!!!

Re: Závažie

PoslaťNapísal: Uto 12. Apr 2011 21:16:39
od ggeerrii
žeby prevodový pomer :idea: :?: :idea: :roll:
scx má iní prevodový pomer ako CCčko ;)