jeep píše:ked si kupis rtr tak iba kupis baterku a jazdis
Ano.Je to tak.
ohladom vodotesnoti.
Zaklad je vodotesny regulator a primac.(ci uz homemade vodotesnost,alebo tovarenska-zalezi odsikovnosti)
Motoru cista voda nevadi.Spinava voda a blato mu vadi,ale ked sa preplache cistou vodou prezije.Len sa rychlejsie opotrebuvaju uhliky a loziska.
Baterky vodu preziju.Nizke napatie-zoskratovanie teda nehrozi.Pokial nebudes brodit v mrtvom mori.
Servo-voda vadi elektronickemu plosaku co je dnu a motoru(moze skorodovat)uz teraz cinania pridavaju do serv pomerne dost tesniacich kruzkov,takze serva aj bez extre utesnenia dost vydrzia.
Skutocne vodeodolne servo zatial neexistuje.Skusil som od Hitecu waterproof servo ale bola to od vyrobcu len plana reklama.To servo nevydrzalo ani to,co v podobnej cene cinan z hobbykingu.
Dost vydrzia znamena 1-2 roky.Pri extremnom jazdeni.(jazdis hlava nehlava ako zlty jeep na videach
)
ked to setris,zivotnost samozrejme predlzujes.
ohladom toho co je lepsie na zaciatok kupit.
RTR Honcho.
Par dovodov preco-
karoseria-vnutri je dost priestoru pre najlacnejsie riesenie vodotesnosti.Vlozit primac a regulator do dakeho boxu.(napr co v nich byvaju potraviny)kable cez viecko -utesne na krajoch silikonom.(tak dako to ma sprave Murgi na Honchu.)
Tie nove jeepy od Axialu maju karoseriu dost nizku a vela priestoru na vymyslanie tam nieje.
Osvetlenie-predne a zadne svetla plne funkcne.
Pneumatiky-rip saw.Vyborna zmes a vzorka.Podla mna vydarenejsie pneu ako Maxxis Trepador(co su na novych jeepoch-tie mi pridu podobne Flat Ironom-stara edicia gum,na snehu su hrozne)
karoseria typ truggy - hadam najlahsie mozna modifikacia auta.Pridat naklad na korbu.
RTR ma este vyhodu,ze tie upravy dokazas spravit aj doma,aj ked mas slabsie vybavenu "dielnu".
Ak rozmyslas nad scale karoseriou,je dobre si dopredu na akciach poobzerat podobne kusky,aby si vedel,ako sa rozne auta spravaju.
napr. ked je karoseria vysoka,ako zabezpecit aby si mal stabilitu pri priecnom naklone,atd.