Stránka 1 z 12

Tatra 815 4X4

PoslaťNapísal: Pon 22. Aug 2011 20:44:08
od LuckyNO1
Zdravim. Som modelar niekolko rokov. Zacal som lietadlami, lodkami a skoncil som pri autach. Zacal som elektro buggy, ktoru som neskor prestaval na spalovaka. Elektroniku som prelozil do cestnej on road-ky. Po neakom tom badani po internete mi do oka padli expedicne vozidla. A rozhodol som sa konat. Takze som si zakupil Tatru 815, ktoru kazdy z detstva pozna. Odrezal som jej zadnu cast a šasi je vyrobena s hlinikovych profilov. S rovnakych profilov, je aj oplachtovana korba Tatrovky. Diferencialy su s 1/10 Buggy s ktorej su aj ramena. Mnoho veci som si vyrabal ako aj prevodovku, ktora zatial ale stale robi problemy. v Sucastnosti su tam nove zuby a chystam sa konecne Tatru ostro otestovat. Tu je par fotiek.

Re: Tatra 815 4X4

PoslaťNapísal: Pon 22. Aug 2011 21:07:50
od Peter509
Pekne ťa tu vítam. Po dlhom čase nová tvár. Len ti odporúčam dať na tú Tatru väčšie kolesá, lebo teraz to vyzerá dosť neproporcionálne. Neviem síce, odkiaľ si, ale ak máš záujem sa s nami stretnúť, tak nás nájdeš na leteckých dňoch na Sliači. Budeme tam aj s našimi autami a uvidíš, ako to všetko funguje. 8-)

Re: Tatra 815 4X4

PoslaťNapísal: Uto 23. Aug 2011 6:56:05
od LuckyNO1
Kolesa su Pro Line 1,9 s priemerom 10 cm.Tatra na fotke este nieje dotiahnuta do konca. A tak neproporcionalne vyzera preto, lebo podvozok je nastaveny dost vysoko. Ak by som ho trocha spustil, vyzerala by inak, ale vtedy sa mi zda nizka svetla vyska. A ja chcem, aby bola svetla vyska co najvyssia aby som mohol bez problemov zdolavat co najvecsie prekazky. Ovsem ak to obycajny jednosmerny motor rady 540 dovoli :) Btw Dakujem za privitanie. Neskor pribudne viacero fotiek. Modru kabinu by som chcel priblizit farbe korby, cize bude neaka vojensko khaky zelena :)

Re: Tatra 815 4X4

PoslaťNapísal: Uto 23. Aug 2011 6:59:24
od LuckyNO1
Peter509 píše:Pekne ťa tu vítam. Po dlhom čase nová tvár. Len ti odporúčam dať na tú Tatru väčšie kolesá, lebo teraz to vyzerá dosť neproporcionálne. Neviem síce, odkiaľ si, ale ak máš záujem sa s nami stretnúť, tak nás nájdeš na leteckých dňoch na Sliači. Budeme tam aj s našimi autami a uvidíš, ako to všetko funguje. 8-)
Co sa tyka toho Sliača. Som s Košíc čo nieje až tak ďaleko, ale nakoľko Tatra nieje naostro otestovaná a stále počítam s neakými nevychytanými muchami, tak si počkám na neaku expedičku blizsie KE

Re: Tatra 815 4X4

PoslaťNapísal: Uto 23. Aug 2011 21:38:00
od LuckyNO1
Takze, Kabina je strieknuta na khaky zelenu farbu. Vyzera to super. Uz len neako "zadebnit" okna.Neake testy ukazali, ze motor sa trapi. S vahou 3,95 Kila sa mu ani necudujem :(. Je tato vaha velka?... rozmery auta su cca 70x26 (dlzka-sirka).

Re: Tatra 815 4X4

PoslaťNapísal: Uto 23. Aug 2011 21:40:03
od LuckyNO1
LuckyNO1 píše:Takze, Kabina je strieknuta na khaky zelenu farbu. Vyzera to super. Uz len neako "zadebnit" okna.Neake testy ukazali, ze motor sa trapi. S vahou 3,95 Kila sa mu ani necudujem :(. Je tato vaha velka?... rozmery auta su cca 70x26 (dlzka-sirka).

Re: Tatra 815 4X4

PoslaťNapísal: Uto 23. Aug 2011 21:44:37
od Peter509
LuckyNO1 píše:Neake testy ukazali, ze motor sa trapi. S vahou 3,95 Kila sa mu ani necudujem :(. Je tato vaha velka?... rozmery auta su cca 70x26 (dlzka-sirka).


To už je myslím dosť veľká váha. V tvojom prípade by som uvažoval buď o väčšom motore, alebo nejakej redukčnej prevodovke. Apropó. Ako si došiel na to, že sa motor trápi???

Re: Tatra 815 4X4

PoslaťNapísal: Uto 23. Aug 2011 21:53:15
od JRM
Chlape vitam ta tu tiez, ale ked si z KE ako pises,tak by si mal navstivit najvacseho stavitela expedicnych offroad vozidiel z PO od ktoreho sa mozes dost vela priucit! :)

Re: Tatra 815 4X4

PoslaťNapísal: Uto 23. Aug 2011 22:09:54
od pepo
Že staviteľa :D :D :D :D :D . Ale nie tak trošku sa vyznáš ;) . Mimochodom tiež ťa vítam. Dúfam že sa čoskoro stretneme na nejakej expedičke.

Re: Tatra 815 4X4

PoslaťNapísal: Str 24. Aug 2011 9:03:46
od petos
pri nakladiakoch 1:10 je 4kg normalne.Su tatrovky co idu aj okolo 6kg,pripadne Strejdova(rc4x4.cz)10kg.
Predpokladam ze si pouzil 27T(stock)vacsinou davame 45T motory,pripadne aj 35-27T ale cez redukcne prevodovky.
O pneu 2,2" mil-spec,alebo rock crusher(40mm sirka,140mm vyska)si neuvazoval pod tatrovku?
ukazka Mil-spec 2,2"
http://store.rc4wd.com/MIL-SPEC-ZXL-22-Tires_p_724.html
ukazka rock crusher 2,2"
http://store.rc4wd.com/Rock-Crusher-XT-22-Tires_p_730.html
dolezite je ale sirka nakladiaku na 2,2",chce to sirku naprav aspon 21cm(napr. axial napravy)optimum su napravy 28-30cm(axial wraith,Junfac R1)
Ak je sirka naprav 19cm a menej,tak o 2,2 ani neuvazovat.Vysoko tazisko a bude ti to hadzat stale budku.


Ked na osobaky davame 1,9"tak nakladiaky do terenu nechame na seriovych gumach? :shock:
Jednoznacne 2,2"
1,9" su pri nakladiakoch dost limitujuce(presahy karoserii predu-vzadu)