Tatra 815 4X4

Vozidlá na iných typoch podvozkov alebo domáca výroba

Re: Tatra 815 4X4

Poslaťod LuckyNO1 » Uto 06. Sep 2011 17:32:42

Prevodovka osadena a robi radost. Tatra sa konecne sprava tak ako by som to chcel. Co sa tyka tych vecsich pneumatík, asi ste mali pravdu. Pri brodeni sa potokom, som stale pocul ako lyziny diferencialov skrtaju o kamene v potoku. Obycajny plechovy motor uplne stacil a doplnil som ho o chladic s ventilatorikom. Motor sa nehreje a tatra je pripravena na expediciu.
Prílohy
05092011168.jpg
05092011166.jpg
LuckyNO1
 
Príspevky: 85
Registrovaný: Ned 21. Aug 2011 10:28:34
Bydlisko: Košice Slovakia

Re: Tatra 815 4X4

Poslaťod Peter509 » Uto 06. Sep 2011 19:44:48

Gratulujem teda. A vidíš to, starí expedičáci majú pravdu... :D A gumy máš asi tie, čo sú origo na Axial. Tie ja mám na Unimogu a tam sú akurát. Na Tatru ti fakt odporúčam aspoň 2,2". A ako si vyriešil svornosť diferáku??? Pri buginách sa to rieši sa mi zdá pomocou oleja, ktorý sa aplikuje do difu.
Obrázok užívateľa
Peter509
 
Príspevky: 2236
Registrovaný: Sob 22. Jan 2011 16:35:55
Bydlisko: Nemce, okres Banská Bystrica

Re: Tatra 815 4X4

Poslaťod LuckyNO1 » Uto 06. Sep 2011 20:56:50

Peter509 píše:Gratulujem teda. A vidíš to, starí expedičáci majú pravdu... :D A gumy máš asi tie, čo sú origo na Axial. Tie ja mám na Unimogu a tam sú akurát. Na Tatru ti fakt odporúčam aspoň 2,2". A ako si vyriešil svornosť diferáku??? Pri buginách sa to rieši sa mi zdá pomocou oleja, ktorý sa aplikuje do difu.
Zatial som stale riesil prevodovku. Chcel som mat istotu ze je prevodovka 100% a tak sa pustit do diferakov. Aby som vedel naco sa pripravit. Teraz este niekolko testov a uvidime co s diferakmi. Treba blato lebo potok bol kamenisty a tam to stacilo. Teraz prsalo tak uvidime.
LuckyNO1
 
Príspevky: 85
Registrovaný: Ned 21. Aug 2011 10:28:34
Bydlisko: Košice Slovakia

Re: Tatra 815 4X4

Poslaťod ggeerrii » Uto 06. Sep 2011 21:17:31

samo svornosť diferenciálov sa na plackách teda on roadoch rieši aj vazelínou ktorá sa pri istých otáčkach ako keby zlepí a tým uzavrie diferák samozrejme neviem to potvrdiť či to tak funguje aj tu, inač doporučil by som notyro rozvodovku ktorá ma aj DIG ktorý umožňuje odpájať a pripájať zadnú nápravu kedy si len zmyslíš ...... a čo sa týka náprav tak VENON má nápravy také, že za pomoci serva si môžeš hoci kedy zapnúť pevný diferenciál a zas naopak vypnúť ho
http://www.ggeerrii.rajce.net :)
Každý , kto mi lichotí, je mojím nepriateľom. Každý, kto ma kritizuje, je mojím učiteľom
1993 jeep wrangler yj 4.0 :mrgreen:
Pajero Wagon ´93 - výstavba
Obrázok užívateľa
ggeerrii
 
Príspevky: 481
Registrovaný: Str 26. Jan 2011 19:32:03
Bydlisko: Žilina

Re: Tatra 815 4X4

Poslaťod petos » Str 07. Sep 2011 10:15:10

s notyrom treba pockat.Ma to malo ludi,bolo to dosial slabo jazdene v terene.
Ma teraz Bado v Kamaze 6x6,tak cez zimu ked bude robit servis uvidime,nakolko kvalitne su ceske rucicky.
Zatial colkom slusna rozvodovka je axial,na 4x4 staci s prehladom.A su lacne nahradne diely.
TRX6
SCX10
Obrázok užívateľa
petos
 
Príspevky: 718
Registrovaný: Sob 22. Jan 2011 15:11:05
Bydlisko: BB

Re: Tatra 815 4X4

Poslaťod JRM » Str 07. Sep 2011 22:51:04

petos píše:Zatial celkom slusna rozvodovka je axial,na 4x4 staci s prehladom.A su lacne nahradne diely.
Dovol sa mi zasmiat ja si dovolim tvrdit ze, je podstatne slabsia ako spominane Notyro. Nakolko sa dost trhaju vyvodove hriadele ktore su z duteho duralu, ako dokaz prikladam foto z minulo-vikendovej akcie kde pri poslednej prekazke to jednoducho ruplo!
:shock: http://jerry-mouse.rajce.idnes.cz/2.-4. ... G_6837.jpg Mimochodom tuto sobotu budeme v KE na Anicke mat preteky v drifte tak, az budes mat casu sa zastav pokecat! :idea:
DCC-90 No007, DCL-100 NoX01, DCF-150 No003.Full Notyro Gears. Full Sensored, Full 2,4G, Full LiPo.Full scale cars.
Obrázok užívateľa
JRM
 
Príspevky: 108
Registrovaný: Pon 07. Mar 2011 14:53:49
Bydlisko: East Europe-Stary pes!

Re: Tatra 815 4X4

Poslaťod sosky » Štv 08. Sep 2011 9:06:12

Urcite tam striedavy motor ktory je rychli tak ti to odstrihlo ale ked tam mas 45 tak to bude v pohode.
Obrázok užívateľa
sosky
 
Príspevky: 292
Registrovaný: Str 26. Jan 2011 19:36:12
Bydlisko: Zvolen

Re: Tatra 815 4X4

Poslaťod petos » Štv 08. Sep 2011 10:07:20

JRM:
Investor je LuckyNO1,on sa musi rozhodnut co si do auta da.
TRX6
SCX10
Obrázok užívateľa
petos
 
Príspevky: 718
Registrovaný: Sob 22. Jan 2011 15:11:05
Bydlisko: BB

Re: Tatra 815 4X4

Poslaťod ggeerrii » Štv 08. Sep 2011 15:30:20

sosky píše:Urcite tam striedavy motor ktory je rychli tak ti to odstrihlo ale ked tam mas 45 tak to bude v pohode.

ak sa nemýlim JRM tam má redukciu Takže taká 12T striedak senzor je cez redukciu asi ako 27 ktorú k axíkom montujú štandartne, samozrejme s vetšou silou
http://www.ggeerrii.rajce.net :)
Každý , kto mi lichotí, je mojím nepriateľom. Každý, kto ma kritizuje, je mojím učiteľom
1993 jeep wrangler yj 4.0 :mrgreen:
Pajero Wagon ´93 - výstavba
Obrázok užívateľa
ggeerrii
 
Príspevky: 481
Registrovaný: Str 26. Jan 2011 19:32:03
Bydlisko: Žilina

Re: Tatra 815 4X4

Poslaťod LuckyNO1 » Pon 12. Sep 2011 23:00:10

petos píše:JRM:
Investor je LuckyNO1,on sa musi rozhodnut co si do auta da.

Co sa tyka investicie do modelu. Posudte sami. šasi s hlinikovych profilov poskrutkovana dokopy(nie najkrajsie), diferencialy,ramena,poloosi lacna buggy Strada Xb,neake tlmice,"hracka" tatra 815, neake ozubenia, trocha fantazie a vela casu a nervov. Snazim sa do toho investovat velmi malo. Mam popri tom vsetkom Lod, Plachetnicu, Cessnu (lietadlo),Buggy a on-road mazdu6. Cize si pravdepodobne sam vyrobim neake mechanicko elektricke uzatvaranie diffov.
LuckyNO1
 
Príspevky: 85
Registrovaný: Ned 21. Aug 2011 10:28:34
Bydlisko: Košice Slovakia

PredchádzajúciĎalší

Späť na Made by ...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron