Ďakujem všetkým za pochvalu. Teraz ma čaká brúsenie a nástrek ochranného rámu základnou červenohnedou farbou (matnou). Kabína dostane nový nástrek (podľa naozajstnej truck-trialovej Tatry), ale až na jar, keď bude lepšie počasie, lebo v "Garáži" pri mojich vlakoch už nestriekam, ako som si dal miestnosť do poriadku. Kabínka o ktorú je rám prichytený je taká robusná, že sa jej zlomenia vôbec nebojím. Je to totiž kabínka z všetkým dobre známej socialistickej, oranžovej Tatrovky z našich pieskovísk. Určite ju takmer každý pozná a vie čo sme s ňou dokazovali a nikdy sa nezlomila. Podvozok je nič moc, ale nejaké terénne nerovnosti to prejde, ale to ešte chcem riešiť aj sprevodovaním. Zatiaľ som sa pustil len do stavby karosérie a ešte ma toho veľa čaká. Ochranný rám v časti, ktorá chráni strechu som ešte doplnil ďalšími výstuhami, takže sa to opäť viac podobá reálu. Teraz sa chcem vrhnúť na výrobu a umiestnenie palivovej nádrži, ktorá bude na zadnom plate, hneď za kabínkou a bude zakrývať príjmač, ktorý sa tým dostane mimo dosahu vody. Tak isto idem vyrábať filter vzduchu, ktorý bude vyvedený za kabínkou a bude uchytený na ráme. Ďalej ešte idem vyrobiť kryt na zadné tlmiče pérovania na ktorom sa bude nachádzať robusné rezervné koleso. Samozrejme kolesá budú vymenené za trochu užšie, aby natoľko netrčali spod blatníkov. Priemer kolesa veľmi zväčšovať nechcem, lebo 126mm je tak akurát, podľa skutočnosti. Tieto široké celkom pekne jazdia, tak som zvedavý na užšie. Nemám s tým ešte žiadnu skúsenosť a priznám sa, že som svoju Tatru ešte vonku ani neprebehol. Zatiaľ mi to počasie nedovolilo, ale v dome jej zvyknem prichystať nejaké prekážky, ktoré celkom v pohode zvláda. Do extrémneho terénu sa s ňou aj tak nechystám, aj keď jej veľký vzor zvláda aj tie najťažšie terény. Tak ešte raz ďakujem za povzbudivé slová, ale toto modelovanie je pre mňa niečo úplne nové a poviem Vám, že to má tiež niečo do seba. Tak prepáčte za dlhý román, len som chcel opísať čo ešte zamýšľam s mojou Tatrovkou.
