ALL: ide o to, ze aj skutocna expedicia sa ide v kolone. proste jeden stvera kopec, jeden caka na kopci a jeden pod kopcom ( ti co jazdia 1:1 offroad to len potvrdia ). Rozoztupy sa drzia z bezpecnostnych dovodou, nie preto, ze su skupinky. Mozme potom jazdit rally expedicie a bude to nacas. Vytvoria sa timy a rovno aj s navigaciou v terene sa budu musiet useky prejst - treba dost komisarov.
Mne tie nase expedicie pripadaju ako Superkarpata ( rally expedicia ) a ine podobne akcie, kde sa vytvoria skupinky a kazdy si ide vlastnou cestou. Nakoniec sa sice stretneme na jednom mieste, ale zvacsa je to miesto, kde sa vari jedlo a tak. K modelom : proste kto co ma, tak nech s tym jazdi ( ide o zabavu / nie je to sutaz ).
Tu su dovody preco si to myslim:
auta na seba necakaju - trha sa retaz
ak je zle oznacena trasa, tak sa ide mimo trasy
ak niekto zapadne alebo nieco ine, tak sa spolieha na niekoho, ze mu pomoze, alebo v pripade, ze nema nikoho s navijakom, ci inym prislusenstvom pri sebe, tak musi model preniest v ruke
lahsie sa planuje trasa terenom, ked je pred tebou niekto, kto to presiel - pre menej skusenych je to ako sa ucit v skutocnosti
ako pozorovatelia ( ti co prekazku presli ) maju moznost pozriet aj ine modely ako sa vysporiadali s prekazkou, zaroven ako publikum podporit ucastnika prekazky, takisto sa aj fotky a videa takto robia lepsie
Tak ako Craky spomenul, proste si kazdy pride odjazdit svoje a tam to konci, coz podla mna expedicie maju byt o komunite a spolupraci v nej. Ak mna napriklad nema niekto rad, tak ok, pojdem aj posledny v kolone, ale uz ked sa stretneme, tak nech to nejak vizera.
A vytvaranie scale skupiniek a nie scale skupiniek? Mate azda pravidla niekde, co je scale a co nie? Pravidla na trial mame a na expedicie? Pre mna je scale auto to, ktore sa od predlohy lisi tak do 20%.